Sivas Belediyespor'un futbolcuları sağlık kontrolünden geçti

SİVAS (AA) - TFF 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Sivas Belediyespor'un futbolcuları sağlık kontrolünden geçti. Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya...

SİVAS (AA) - TFF 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Sivas Belediyespor'un futbolcuları sağlık kontrolünden geçti.

Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya göre, Sivas Belediyespor'un sağlık sponsoru olan Medicana Sivas Hastanesinde gerçekleşen sağlık kontrolünde futbolcular bazı testlere tabi tutuldu. Kontrolden geçen 18 futbolcuda, herhangi bir sağlık sorununa rastlanılmadı.

Yeni sezon hazırlıklarına 10 Temmuz'da kulüp tesislerinde başlayan Sivas Belediyespor, çalışmalarını 21 Temmuz kadar sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler