Site yöneticilerine teşekkür belgesi

Selçuklu Belediyesi, asansör bakımı yaptıran site yöneticilerine teşekkür belgesi verdi.

Selçuklu Belediyesi Ahmet Keleşoğlu Kültür Merkezinde yapılan teşekkür belgesi dağıtım törenine, Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, Konya Asansörcüler Derneği Başkanı Süleyman Altay, belge almaya hak kazanan site yöneticileri ve bina görevlileri katıldı.

 

Törende konuşan Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, günlük hayatta asansörlerden en üst seviyede yararlanıldığını belirterek, “Evimizde, işimizde yada ziyarete gittiğimiz yerlerde asansörleri kullanıyoruz. Binalarda yaşayanların can ve mal güvenliklerini sağlamak bina yöneticilerinin görevidir. Konya'da ilk defa belediyemiz bina asansörlerini kontrol ekibi kurarak denetlemiş ve mevzuata uygun hale gelmesini sağlamıştır. Bu çalışma hemşerilerimizin bina asansörlerini kullanırken can ve mal güvenliklerini korumayı amaçlamaktadır. Geçtiğimiz hafta yaşanan asansör kazasında bir hemşerimiz hayatını kaybetti. Bu gibi üzücü olayların yaşanmaması için bina yöneticileri üzerine düşen görevi yapmalıdır. Binalarında asansörlerin bakımını yaptıran duyarlı yöneticilerimize ve bina görevlilerine hemşerilerimiz adına teşekkür ediyorum” dedi.

 

Sorumlu oldukları binalarda asansörlerin bakım ve onarımını zamanında yaptıran yöneticilere Selçuklu Belediyesi Adem Esen ve Asansörcüler Derneği Başkanı Süleyman Altay tarafından teşekkür belgesi verildi.

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?