Şişli'de silahlı kavga: 2 ölü

Kavga sırasında tabancayla ateş ederek bir kişiyi öldüren kadın, daha sonra kendisini vurdu

İSTANBUL (AA) - Şişli'de yabancı uyruklu bir kadın, sevgilisi olduğu iddia edilen kişiyi silahla öldürdükten sonra intihar etti.

Alınan bilgiye göre, Gürcistan uyruklu 50 yaşındaki Janet X. ile sevgilisi olduğu ileri sürülen aynı yaştaki Orhan Atıç arasında İnönü Mahallesi Babil Sokağı'nda bir apartmanın giriş katında tartışma çıktı.

Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine Janet X, Atıç'ı tabancayla vurduktan sonra silahı kendisine doğrultup ateşledi.

İhbar üzerine söz konusu eve gelen polis ekipleri, Janet X. ile Atıç'ın öldüğünü belirledi.

Cesetler, olay yerindeki incelemelerin ardından otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL