Şişli'de ev yangını

İSTANBUL (AA) - Şişli'de bir evde çıkan yangın söndürüldü.Alınan bilgiye göre, Gülbahar Mahallesi, Yeni Dereyolu Caddesi'nde bulunan bir apartmanın...

İSTANBUL (AA) - Şişli'de bir evde çıkan yangın söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, Gülbahar Mahallesi, Yeni Dereyolu Caddesi'nde bulunan bir apartmanın 2. katındaki dairede henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Yangın sırasında hafif yaralanan 2 kişiye sağlık ekiplerince olay yerinde müdahale edildi.

Öte yandan, yoğun duman sebebiyle üst katlarda mahsur kalanlar itfaiye merdiveniyle aşağı indirildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL