Şişli'de cinayet

Ayrı yaşadığı eşini boğazını bıçakla keserek öldürdüğü iddia edilen şüpheli gözaltına alındı

İSTANBUL (AA) - Şişli'de ayrı yaşadığı eşini bıçakla öldüren zanlı polis ekipleri tarafından yakalandı.

Alınan bilgiye göre, 19 Mayıs Mahallesi Aytekin Kotil Sokak'ta meydana gelen olayda, tekstil işçisi A.K, yolda tartıştığı eşi Leyla K'nin (38) boğazını bıçakla kesti.

Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, şüpheli A.K'yi gözaltına aldı.

Ambulansla Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak ameliyata alınan Leyla K. kurtarılamadı.

Şüpheli A.K'nın polise verdiği ilk ifadede, eşi Leyla K. ile geçimsizlik nedeniyle bir süredir ayrı yaşadıklarını, teyzesinin yanında kalan eşinin kendisiyle görüşmek istemediğini, bu nedenle bıçakla yaraladığını iddia ettiği öğrenildi.

Gözaltında tutulan A.K'nin işlemleri tamamlandıktan sonra adliyeye sevk edileceği bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI