Şişecam'a "Değer Katan Marka" ödülü

Şişecam Topluluğu, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Türkiye Markasına Değer Katanlar Ödüllerinde "B2B Marka Ödülü"ne layık görüldü

İSTANBUL (AA) - Şişecam Topluluğu, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Türkiye Markasına Değer Katanlar Ödüllerinde "B2B Marka Ödülü"nün sahibi oldu.

Şirket açıklamasına göre, Şişecam Topluluğu, Ekonomi Bakanlığı tarafından TİM ev sahipliğinde düzenlenen Türkiye Markasına Değer Katanlar Ödülleri'nde B2B Marka Ödülü'nü almaya hak kazandı.

Marka Türkiye Konferansı kapsamında düzenlenen ödül töreninde, Şişecam Topluluğu Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdürü Prof. Dr. Ahmet Kırman, ödülü Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci ve TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi'nin elinden aldı.

AA

Ekonomi Haberleri

TCMB Haziran Raporu: Enflasyon Beklentilerinde Son Durum
Lüks Konutların Arasında Kalan Hasanağa'da Tarım Savaşı
Karacabey'de Soğan Üreticisi Mutlu: Fiyatlar Yüzleri Güldürdü
Yeni Renault Megane E-Tech Elektrikli: 2026’da Türkiye’de!
6 AY 6 BİN KİLOMETRE KURALI UZATILDI