Şırnak’ta tenis turnuvası düzenlendi

Şırnak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün ev sahipliğinde düzenlenen okul sporları tenis bölge müsabakaları başladı.

Şırnak'ta tenis bölge müsabakası düzenlendi.

Şırnak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün ev sahipliğinde düzenlenen okul sporları tenis bölge müsabakaları başladı. 1 hafta sürecek olan yarışma dün itibariyle başladı. Şırnak Gençlik ve Spor İl Müdürü Abdullah Ayar, açılışta yaptığı konuşmada, "İlimize gelen bütün sporculara başarılar diliyorum. Hoş geldiniz inşallah çok güzel bir müsabaka olacaktır sporcu ve antrenörlerimizi ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz" dedi.

Tenis bölge müsabakasına 11 ilden 80 sporcunun katıldığı belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler