Şırnak'ta polisler, vatandaşların bayramını kutladı

Polis ekipleri, uygulama noktalarında kontrol ettikleri araçlarda yolculara şeker ve kolonya ikram etti

ŞIRNAK (AA) - Şırnak polisi, uygulama noktalarında kontrol ettikleri araçlardaki yolcularla bayramlaştı.

Kurban bayramı dolaysıyla güvenlik noktalarında görev yapan polis ekipleri, durdurdukları araçlardaki vatandaşların bayramını kutladı, şeker ve kolonya ikram etti.

Şırnaklı Kerem Ulutaş, güvenlik tedbirlerinden vatandaşın duyduğu memnuniyeti dile getirerek, şunları söyledi:

"Güvenliğimizin sağlanması için uygulamaların olması gerektiğine inanıyorum. Bunun yanında bayram vesilesiyle polis arkadaşlar kontrol esnasında bizlere şeker ve kolonya ikramında bulunarak, bayramımızı kutladı. Gerçekten çok güzel bir uygulama oldu."

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE