Şırnak'ta "özel güvenlik bölgesi" uygulaması

Beytüşşebap ilçesinde 14 alan, 17 Kasım'dan itibaren 15 gün süreyle "özel güvenlik bölgesi" ilan edildi

ŞIRNAK (AA) - Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde 14 alanın 15 gün süreyle "özel güvenlik bölgesi" ilan edildiği bildirildi.

Valilikten yapılan açıklamada, İller İdaresi Kanunu ile Askeri Yasak Bölgeler ve Güvenlik Bölgeleri Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince terör örgütünün bölgede arazi üstlenmesine engel olmak amacıyla bazı alanlarda "geçici özel güvenlik bölgesi" uygulandığı belirtildi.

Açıklamada, bu kapsamda Beytüşşebap'ta 14 bölgenin yarından itibaren 15 gün süreyle "özel güvenlik bölgesi" ilan edildiği kaydedildi.

Özel güvenlik bölgesi ilan edilen alanlarla ilgili detaylı bilgiye valiliğin internet adresinden ulaşılabilecek.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek