Sirkeci'de tramvayın raydan çıkması

Kabataş-Bağcılar arasındaki seferler normale döndü

İSTANBUL (AA) - İstanbul'da Kabataş-Bağcılar seferini yapan tramvayın Sirkeci'de raydan çıkması nedeniyle bir süre aksayan seferler normale döndü.

Ekiplerce tramvayın rayına oturtulmasının ardından çevrede ölçüm ve temizlik çalışması yapıldı.

Daha sonra tramvay seferlerine yeniden başlandı.

Bölgede kaza dolayısıyla aksayan karayolu trafiği de normal seyrinde devam ediyor.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ