Sirkeci'de tramvay raydan çıktı

Kaza dolayısıyla seferlerde aksama meydana geldi

İSTANBUL (AA) - İstanbul'da Kabataş-Bağcılar seferini yapan tramvay, Sirkeci'de raydan çıktı.

Kaza nedeniyle tramvay ulaşımında aksama meydana geldi.

Seferler, Sultanahmet ile Eminönü arasında yapılamıyor. Diğer duraklarda aksayan seferler ise yeniden başladı.

Tramvayın raydan çıkması dolayısıyla bölgedeki karayolu trafiğinde de yoğunluk oluştu.

Belediye ekiplerinin kazayla ilgili çalışmaları sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL