Sinop'ta yolcu otobüsü devrildi

Boyabat ilçesinde bariyere çarparak devrilen otobüste ilk belirlemelere göre 9 kişi yaralandı

SİNOP (AA) - Sinop'un Boyabat ilçesinde, yolcu otobüsünün devrilmesi sonucu ilk belirlemelere göre 9 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, kent merkezinden Boyabat yönüne giden özel bir firmaya ait yolcu otobüsü, ilçe girişinde bariyere çarparak devrildi.

Bölgeye çok sayıda ambulans ve kurtarma ekibinin sevk edildiği kazada ilk belirlemelere göre 9 kişi yaralandı.

Yaralılar, ambulanslarla Boyabat 75. Yıl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu