Sinop'ta lise öğrencisi çay kenarında ölü bulundu

SİNOP (AA) - Sinop'un Boyabat ilçesinde bir lise öğrencisi, çay kenarında ölü bulundu. Kalebağ mevkisi Konas Çayı kenarında ceset gören vatandaşlar,...

SİNOP (AA) - Sinop'un Boyabat ilçesinde bir lise öğrencisi, çay kenarında ölü bulundu.

Kalebağ mevkisi Konas Çayı kenarında ceset gören vatandaşlar, durumu güvenlik güçlerine bildirdi.

Polis ekiplerince yapılan çalışma sonucunda cesedin, Boyabat Şehit Ersoy Gürsu Lisesi 9. sınıf öğrencisi Büşra M'ye (15) ait olduğu belirlendi.

Büşra M'nin cesedi, cumhuriyet savcının incelemesinin ardından Sinop Atatürk Devlet Hastanesi morguna gönderildi.

İlk incelemede vücudunda darp veya kesici alet izine rastlanmayan lise öğrencisinin ölümüne ilişkin soruşturma başlatıldı.


AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?