Sinop'ta kaybolan iki çocuk bulundu

Üç gündür haber alınamayan 13 ve 14 yaşlarındaki iki çocuk, Samsun'da bulunarak ailelerine teslim edildi

SİNOP (AA) - Sinop'un Boyabat ilçesinde üç gün önce kaybolan iki erkek çocuk, Samsun'un Vezirköprü ilçesinde bulunarak ailelerine teslim edildi.

Hamit Tekin Ortaokulu öğrencileri 13 yaşındaki Yıldırım Erdinç ile 14 yaşındaki Ahmet Çakmak'ın üç gün önce okula gitmek üzere evlerinden ayrılmasının ardından bir daha kendilerinden haber alınamaması üzerine başlatılan arama çalışmaları sonuçlandı.

Polis ekiplerince yürütülen çalışmalar sonucu çocukların Samsun'un Vezirköprü ilçesinde olduğu tespit edildi.

Ekiplerce bulunan çocuklar, işlemlerin ardından ailelerine teslim edildi.


Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ