Sinop'ta karbonmonoksit zehirlenmesi

Afganistan uyruklu 2 kişi hastaneye kaldırıldı

SİNOP (AA) - Sinop'ta ekmek fırınında çalışan 2 yabancı uyruklu karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Kaleyazısı Mahallesi'ndeki bir ekmek fırınında çalışan Afganistan uyruklu Abdul Sharıfı ile Omdullah Ateı, ısınmak için mangala kömür koydu.

Bir süre sonra baygınlık geçiren yabancı uyruklular, ihbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerince Sinop Atatürk Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Buradaki ilk müdahalenin ardından Sharıfı ve Ateı, Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.

Sharıfı ve Ateı'nın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.


Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE