Sinop'ta ırmağa giren 3 kardeşten 2'si boğuldu

SİNOP (AA) - Sinop'un Boyabat ilçesinde serinlemek için ırmağa giren 3 kardeşten 2'si boğuldu. Alınan bilgiye göre, mermercilikle uğraşan kardeşler...

SİNOP (AA) - Sinop'un Boyabat ilçesinde serinlemek için ırmağa giren 3 kardeşten 2'si boğuldu.

Alınan bilgiye göre, mermercilikle uğraşan kardeşler Tanju (29), Kubilay (22) ve Tugay Aktaş (23) ile arkadaşları Yaşar Kavas iş dönüşü serinlemek için Gök Irmak'a girdi.

Irmaktaki Tanju ve Kubilay Akbaş bir süre sonra sudan çıkamadı.

Diğerlerinin durumu güvenlik güçlerine iletmesinin ardından olay yerine sağlık, jandarma ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekipleri, Tanju Akbaş'ın cenazesini sudan çıkardı. Kubilay Akbaş'ın cesedine ise Sinop Emniyet Müdürlüğünden gelen dalgıç ekipler tarafından ulaşıldı.

Boğulan 2 kardeşin cenazesi, Boyabat 75. Yıl Devlet Hastanesi morguna gönderildi.



AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?