Sinop’ta Bisiklet İl Birinciliği müsabakaları

Sinop Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünün 2022, 2023 yılı Okul Sporları Faaliyet Programı'nda yer alan Bisiklet İl Birinciliği müsabakaları...

Sinop Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünün 2022, 2023 yılı Okul Sporları Faaliyet Programı'nda yer alan Bisiklet İl Birinciliği müsabakaları yapıldı.

Yıldız-genç A-B kategorisinde düzenlenen Bisiklet İl Birinciliği müsabakaları Abalı Ortaokulundan başlayarak Akliman Sahil güzergâhından devam edip ve Mahmud Kefevi Yurdunda sona erdi. Yarışmalarda yıldızlar kategorisinde Berk Boran Dağ, genç A kategorisinde Samet Yıldırım, genç B kategorisinde Nuri Erdinç Özbek birinci oldu.

Dereceye giren okul takımlarına ve öğrenci sporculara ödüllerini Gençlik Spor İl Müdürlüğü Spor Hizmetleri Müdürü Ramazan Yılmaz, Gençlik Spor İl Müdürlüğü Spor Şube Müdürü Mustafa Kocakaya, KYK Yurt Müdürü Ebru Yılmaz, Komiser Bekir Arslan, Spor Uzmanı Muharrem Güneş tarafından verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler