Singapur ve Japonya arasında sivil havacılıkta işbirliği

İki ülke, hava trafiği yönetimiyle ilgili anlaşmaya imza attı

BANDA AÇE (AA) - Singapur ve Japonya, sivil havacılık alanında işbirliği anlaşması imzaladı.

Singapur Sivil Havacılık Birimi Genel Müdürü Kevin Shum, yaptığı açıklamada, Singapurlu ve Japon yetkililerinin, Asya-Pasifik bölgesinde hava trafiği yönetiminin geliştirilmesiyle ilgili anlaşmaya imza attığını duyurdu.

Shum, "İmzalanan anlaşma sayesinde Singapur’un sivil havacılık yönetiminde merkezi rol oynayacağını" söyledi.

Anlaşma çerçevesinde iki ülkenin bilgi paylaşımında bulunacağı belirtildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL