Sinek ilacı içen 2 çocuk hastanelik oldu

Konya'nın Kulu ilçesinde sinek ilacı ve hap içen 2 çocuk hastanelik oldu.

Edinilen bilgiye göre ilk olay, Kemaliye Mahallesi'nde meydana geldi. Annesinin el çantasıyla oynayan 1,5 yaşındaki T.Y., el çantasında bulunan hapları yedi. Bir süre sonra çocuğun elinde ilaçları gören aile, çocuklarını hemen Kulu Devlet Hastanesi'ne götürdü. Burada midesi yıkanan küçük çocuk tedavi altına alındı. İkinci olay ise, Yazıçayır köyünde meydana geldi. 3 yaşındaki D.O., evdeki pencerenin önünde sel pompasında sulandırılmış olarak bulunan sinek ilacını içti. Ağlamaya başlayan küçük çocuğun elindeki sinek ilacının bulunduğu pompanın açık olduğunu gören ailesi, D.O.'yu Kulu Devlet Hastanesi'ne götürdü. Hayati tehlikesi bulunan küçük çocuk, burada yapılan ilk müdahalenin ardından Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.
 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Bilecik: Odun keserken düşen adam yaralandı
SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı