"Şimdi 'çilek' zamanı değil"

- Trabzonspor Kulübü Başkanı Usta:- "Önceliğimiz kurumsallaşmak, kalıcı sistem kurmak ve iyi bir takım olmak"


TRABZON (AA) - Trabzonspor Kulübü Başkanı Muharrem Usta, önceliklerinin kurumsallaşmak ve kalıcı sistem kurmak olduğunu belirtti.

Usta, sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan yaptığı açıklamada, ilk hedeflerinin yıldız futbolcu transferi olmadığını vurgulayarak, şunları kaydetti:

"Şimdi 'çilek' zamanı değil. Her şey zamanında ve mevsiminde güzel. Önceliğimiz kurumsallaşmak, kalıcı sistem kurmak ve iyi bir takım olmak."


AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de