Konya'da bir kişinin silah zoruyla cep telefonunun gasp edildiği öne sürüldü.
Edinilen bilgiye göre, Buket G. (19), merkez Selçuklu ilçesi Feritpaşa Mahallesi Nalçacı Caddesi'nde, tanımadığı bir kişinin silah zoruyla cep telefonunu gasp ettiğini öne sürdü.
Bunun üzerine polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.