Silah zoruyla cep telefonu gaspı

Konya'da bir kişinin silah zoruyla cep telefonunun gasp edildiği öne sürüldü.

Konya'da bir kişinin silah zoruyla cep telefonunun gasp edildiği öne sürüldü.

Edinilen bilgiye göre, Buket G. (19), merkez Selçuklu ilçesi Feritpaşa Mahallesi Nalçacı Caddesi'nde, tanımadığı bir kişinin silah zoruyla cep telefonunu gasp ettiğini öne sürdü.

Bunun üzerine polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?