Siirt'te yıldırım isabet eden asker şehit oldu

Kaldırıldığı hastanede şehit olan Jandarma Komando Er Fuat Kınay için tören düzenlendi

SİİRT (AA) - Siirt'in Kurtalan ilçesinde yıldırım isabet etmesi sonucu yaralanan asker, kaldırıldığı hastanede şehit oldu.

Alınan bilgiye göre, dün Bağlıca köyünde görev sırasında yıldırım isabet etmesi sonucu ağır yaralanan jandarma komando erler Fuat Kınay (20) ve Mehmet Furkan Özer (21), Siirt Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Askerlerden Kınay, tüm müdahalelere rağmen şehit oldu.

Hastanede Kınay için düzenlenen törende, şehidin Türk bayrağına sarılı naaşı katafalka konuldu, öz geçmişi okundu.

İl Müftüsü Vekili Abdurrahman Ece tarafından okunan duanın ardından şehidin cenazesi defnedilmek üzere karayoluyla Diyarbakır'ın Çınar ilçesine gönderildi.

Törene, Vali Mustafa Tutulmaz, Siirt 3. Komando Tugay Komutanı Kurmay Albay Selçuk Yavuz, İl Jandarma Komutanı Kurmay Albay Halidun Eren de katıldı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu