Siirt'te karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen 4 kişi tedavi altına alındı

SİİRT (AA) - Siirt'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı.

Sakarya Mahallesi'nde yaşayan Bahattin (41), eşi Hanım (37) ve annesi Halime Erdoğan (60) ile misafirleri Bedriye Gürhan'dan (43) haber alamayan komşuları, durumu yakınlarına bildirdi.

Pencereden bakan yakınları, ev sakinlerini odada yarı baygın görünce polis ve sağlık ekiplerini çağırdı. 112 Acil Servis ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından 4 kişi, kentteki hastanelere kaldırıldı.

Bahattin Erdoğan'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Evdekilerin kömür sobasından sızan gazdan zehirlendikleri belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL