Siirt'te karbonmonoksit gazından etkilenen 6 kişi hastaneye kaldırıldı

SİİRT (AA) - Siirt'te karbonmonoksit gazından etkilenen 6 kişi hastanede tedavi altına alındı.Alan Mahallesi'ndeki evlerinde göre ısınmak için tenekede...

SİİRT (AA) - Siirt'te karbonmonoksit gazından etkilenen 6 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Alan Mahallesi'ndeki evlerinde göre ısınmak için tenekede ceviz kabuğu yakan bir ailenin 6 ferdi, karbonmonoksit gazından etkilendi.

Durumun bildirilmesi üzerine 6 kişi, 112 Acil Servis ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Siirt Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu