Siirt'te jandarma karakoluna taciz ateşi

Eruh ilçesindeki Dikboğaz Jandarma Karakol Komutanlığına terör örgütü PKK mensuplarınca açılan taciz ateşinde 2 asker yaralandı

SİİRT (AA) - Siirt'in Eruh ilçesindeki Dikboğaz Jandarma Karakol Komutanlığına PKK'lı teröristlerce açılan taciz ateşinde 2 asker yaralandı.

Alınan bilgiye göre, sabah saatlerinde bir grup terörist ilçedeki Dikboğaz Jandarma Karakol Komutanlığına uzun namlulu silahlarla ateş açtı.

Açılan ateşte 2 asker yaralandı. Helikopterle Siirt Devlet Hastanesine götürülen askerlerin tedavisi sürüyor.

Kaçan teröristlerin yakalanması için operasyon başlatıldı.

Öte yandan Siirt Valisi Mustafa Tutulmaz yaralı askerleri hastanede ziyaret ederek geçmiş olsun dileğinde bulundu.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL