Sigarayla savaşmak toplumun görevi

Zehra Sezer uygulanmaya başlayan sigara yasağıyla ilgili açıklama yaptı.

Sigara İle Savaşanlar Derneği Konya Şube Başkanı Zehra Sezer uygulanmaya başlayan sigara yasağıyla ilgili yazılı bir açıklama yaptı. Sezer açıklamasında “Sigarayla Savaşanlar Derneği olarak sigara içmeyenler ve sigara içenlerinde o zehirden kurtulmaları adına böyle bir yasanın hayata geçmesinden son derece mutluyuz. Bu yasayla birlikte ümit ediyorum ki toplumun genelinde bir sigarayla savaş başlayacak, bu zehirden, bu illetten hep birlikte el ele vererek kurtulacağız. Ülkemizde her yıl 120 bin kişi sigara ve sigaranın neden olduğu hastalıklardan hayatını kaybetmektedir.

 

Eğer bu yasayla birlikte gereken önlemler kararlılıkla takip edilmez, yasanın uygulamasında aksaklıklar meydana getirir ve ciddiye almazsak bu ölümlerin sayısını kendi elimizle arttırdığımız gibi, manevi ve vicdani bir vebalin altına da girmiş oluruz. Sigara ile savaşmak yalnızca derneğimizin bir görevi değil, tüm toplumumuzun ortak bir görevidir. Sigarayı bırakmak zamanla azaltarak değil, bir an bırakılması ile etkilidir. Onun içindir bu yasa sigarayı bırakmak isteyenler büyük bir fırsat ve şanstır. Ömrümüz boyunca sigarasız bir hayat sürmek istiyorsak, bu yasayı desteklemeli, yasanın uygulama alanlarının titizle denetlenmesi ve yasanın uygulanması için en küçük bireyden, en üst derecedeki yöneticilere kadar hepimiz üzerimize düşen görevi samimiyetle yerine getirmeliyiz. Sigara bizim dostumuz değil, düşmanımızdır” ifadelerini kullandı.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?