Selçuklu Belediyesi ile Özel Nakipoğlu Hastanesi tarafından düzenlenen ve Selçuklu Belediyesi personelinin katıldığı ‘Sigarayı Bırak, Sağlıklı Çalış’ kampanyasında katılımcılara düzenlenen törenle sertifikaları verildi.
Selçuklu Belediye başkanı Adem Esen “Sigaradan işçilerimizi kurtarmak için belediye olarak bir kampanya düzenledik. Belediye olarak işçilerimizin verimini artırmak ve sağlıklı nesiller için ele vermemiz lazım. Bu kampanyada bize destek olan Nakipoğlu Hastanesi’ne teşekkür ederiz” dedi.
Nakipoğlu Hastanesi başhekimi Kutsi Öncü ise sigarayı bırakan personeli kutladı. Personele plaketleri Esen ve Öncü tarafından verildi.
Ferit Hepokur-Memleket