Sigarayı kampanya ile 'bıraktı'lar

‘Sigarayı Bırak, Sağlıklı Çalış’ kampanyasıyla eski tiryakilere sertifika verildi.

Selçuklu Belediyesi ile Özel Nakipoğlu Hastanesi tarafından düzenlenen ve Selçuklu Belediyesi personelinin katıldığı ‘Sigarayı Bırak, Sağlıklı Çalış’ kampanyasında katılımcılara düzenlenen törenle sertifikaları verildi.

 

Selçuklu Belediye başkanı Adem Esen “Sigaradan işçilerimizi kurtarmak için belediye olarak bir kampanya düzenledik. Belediye olarak işçilerimizin verimini artırmak ve sağlıklı nesiller için ele vermemiz lazım. Bu kampanyada bize destek olan Nakipoğlu Hastanesi’ne teşekkür ederiz” dedi. 

Nakipoğlu Hastanesi başhekimi Kutsi Öncü ise sigarayı bırakan personeli kutladı. Personele plaketleri Esen ve Öncü tarafından verildi.

 

Ferit Hepokur-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?