Konya'da, kendilerinden sigara isteyen kişilere 'sigaramız yok' yanıtını veren 2 kişi bıçaklandı.
Olay, Bosna Hersek Mahallesi Sümeyye Caddesi Huzur Kent Siteleri 19. Blok önünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, aynı mahallede ikamet eden arkadaşlar E.S. (17) ile K.D. (17), akşam saatlerinde mahalle civarında dolaşmaya çıktı. Yolda yürüyen 2 arkadaşın önünü kesen kimliği belirsiz 2 kişi, arkadaşlardan sigara istedi. E.S. ile K.D. 'sigaramız yok' yanıtını verince 2 grup arasında kavga başladı. Bu sırada yanlarındaki bıçaklarını çıkaran şahıslar, her 2 arkadaşı da bacağından bıçaklayarak kaçtı. Olay yerine çağırılan ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılan E.S. ile K.D, burada tedavi altına alındı. Kendilerini bıçaklayan şahısları tanımadıklarını ancak görürlerse tespit edebileceklerini söyleyen 2 arkadaş, tedavilerinin ardından hastaneden taburcu edildi.
Polis olayı gerçekleştiren şahısları bulmak için çalışma başlattı.