Sigara vermeyince bıçaklandılar

Kendilerinden sigara isteyen kişilere 'sigaramız yok' yanıtını veren 2 arkadaş bıçaklandı

Konya'da, kendilerinden sigara isteyen kişilere 'sigaramız yok' yanıtını veren 2 kişi bıçaklandı.


Olay, Bosna Hersek Mahallesi Sümeyye Caddesi Huzur Kent Siteleri 19. Blok önünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, aynı mahallede ikamet eden arkadaşlar E.S. (17) ile K.D. (17), akşam saatlerinde mahalle civarında dolaşmaya çıktı. Yolda yürüyen 2 arkadaşın önünü kesen kimliği belirsiz 2 kişi, arkadaşlardan sigara istedi. E.S. ile K.D. 'sigaramız yok' yanıtını verince 2 grup arasında kavga başladı. Bu sırada yanlarındaki bıçaklarını çıkaran şahıslar, her 2 arkadaşı da bacağından bıçaklayarak kaçtı. Olay yerine çağırılan ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılan E.S. ile K.D, burada tedavi altına alındı. Kendilerini bıçaklayan şahısları tanımadıklarını ancak görürlerse tespit edebileceklerini söyleyen 2 arkadaş, tedavilerinin ardından hastaneden taburcu edildi.


Polis olayı gerçekleştiren şahısları bulmak için çalışma başlattı.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?