Sigara kullanmam dedi, bıçaklandı

"Sigara kullanmıyorum" dediği için bıçaklandı.Madde bağımlısı genç, sigara istediği 17 yaşındaki genci "sigara kullanmıyorum" demesi üzerine bıçakladı

Konya'da madde bağımlısı bir gencin, sigara istediği 17 yaşındaki gencin "Sigara kullanmıyorum" dediği gerekçesiyle bıçakladığı iddia edildi.


Olay, saat 22.00 sıralarında Burhan Dede Mahallesi Burhan Dede Caddesi'nde meydana geldi. Eniştesine ait halı dükkanında çalışan ve aynı zamanda üniversite sınavlarına hazırlanan V.B. (17) isimli şahıstan, iş çıkışı evine gittiği sırada yolunu kesen Ş.Y. (15) sigara istedi. V.B., madde bağımlısı olduğu belirtilen Ş.Y.'ye, "Sigara kullanmıyorum" dedi. İddiaya göre, bunun üzerine madde bağımlısı Ş.Y., "Niye sigara kullanmıyorsun?" diyerek V.B.'yi cebinden çıkardığı bıçakla sol bacağından yaraladı. Yaralanan V.B., cep telefonuyla aradığı ağabeyi ve annesi tarafından özel otomobille Numune Hastanesi'ne götürüldü. Tedavi altına alınan V.B.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, polis olaydan yaklaşık bir saat sonra verilen eşkal doğrultusunda Ş.Y.'yi yakaladı.


Ş.Y., Numune Hastanesi'ndeki sağlık kontrolünün ardından ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?