Sıfırın altında 5 derecede gölette yüzdüler

Kayseri'nin Bünyan ilçesinde, sıfırın altında 5 derecede gerçekleştirilen Kış Yüzme Şenliği, renkli görüntülere sahne oldu

KAYSERİ (AA) - Kayseri'nin Bünyan ilçesinde, sıfırın altında 5 derecede Kış Yüzme Şenliği gerçekleştirildi.

Pınarbaşı mevkisinde bu yıl yedincisi düzenlenen şenlik, 35 sporcunun doğa yürüyüşüyle başladı. İlçe merkezinden yürüyüşe geçen sporcular, gruplar halinde yüzme şenliğinin yapılacağı gölete geldi.

Burada kendilerine ayrılan bölümlerde hazırlıklarını yapan sporcular, startın verilmesiyle kıyasıya yarıştı.

Erkekler kategorisinde Tarık Kaplan birinci, Numan Dumlu ikinci, Can Çankay üçüncü olurken, kadınlar kategorisinde Erciyes Üniversitesinde öğrenim gören Arnavutluk vatandaşı Sonila Hoska birinciliği, Emine Kara ikinciliği, Aynur Aslan üçüncülüğü elde etti.

Dereceye giren sporculara madalya verildi.

Yarışların ardından sporculara kuru fasülye ve pilav ikram edildi.

Bünyan Belediye Başkanı Şinasi Gülcüoğlu, gazetecilere, şenliğe Türkiye'nin farklı illerinden katılım olduğunu söyledi.

Etkinliğin geleneksel yarış haline geldiğini belirten Gülcüoğlu, şenlikle Bünyan ve Kayseri'nin tanıtımına katkı sağlamayı amaçladıklarını ifade etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL