Sıcaktan bunalan sokak köpeği serinlemek için tramvayda yolculuk yaptı

Eskişehir'de hissedilen yüksek sıcaklardan bunalan bir köpeğin tramvaya binerek serinlemesi dikkat çekti.

Eskişehir'de hissedilen yüksek sıcaklardan bunalan bir köpeğin tramvaya binerek serinlemesi dikkat çekti.

Kent genelinde hissedilen bunaltıcı sıcaklar, sokak hayvanlarını da etkiliyor. Sıcaktan bunalan bir sokak köpeği, serinlemek için tramvaya bindi. Arifiye Mahallesi İki Eylül Caddesi'nde bulunan Belediye Tramvay Durağı'ndan Kumlubel-Şehir Hastanesi tramvay hattına binen köpek, bir süre tramvayda yolculuk yaptıktan sonra Emek Mahallesi'nde bulunan Tarih Bulvarı Tramvay Durağı'nda indi. Hem serinleyen hem de yolculuk yapan köpeği gören vatandaşlar, şaşkınlıklarını gizlemekte güçlük çekti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek