Seyitgazi Belediyesi'nden mahallelere iftar yemeği

ESKİŞEHİR (AA) - Seyitgazi Belediyesi tarafından mahallelerde düzenlenen iftar programları devam ediyor. Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, bu sene...

ESKİŞEHİR (AA) - Seyitgazi Belediyesi tarafından mahallelerde düzenlenen iftar programları devam ediyor.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, bu sene 3. düzenlen iftar buluşmalarının devam ettiği bildirildi.

"Son olarak Salihler, Sandıközü, Göcenoluk ve İkizoluk mahallelerinin katılımıyla gerçekleşen iftarda vatandaşlar ramazan sevincini hep birlikte yaşadılar." denilen açıklamada, Seyitgazi Belediye Başkanı Hasan Kalın'ın, "Ramazan ayının iyiliği, merhameti, dayanışmayı ve bereketi arttırıyor" dediği ifade edildi.

Belediye ayrıca, 12 Haziran Pazar günü Seyitgazi merkezinde kurulacak iftar programına tüm ilçe sakinlerini davet etti.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL