Seyir halindeki yolcu otobüsü yandı

Mersin'de motor kısmı alev alan otobüs yolcuların tahliyesinin ardından, tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi

MERSİN (AA) - Pozantı-Tarsus-Mersin Otoyolu'nda seyir halindeyken motor kısmı alev alan otobüs, yolcuların tahliye edilmesinin ardından tamamen yandı.

Alınan bilgiye göre, Salman Apak yönetimindeki 01 CIY 09 plakalı yolcu otobüsünün Pozantı-Tarsus-Mersin Otoyolu Karakütük Köyü yakınlarında motor kısmından alev çıktı. Yangını fark eden sürücünün yol kenarında durdurduğu araçtaki yolcular tahliye edilirken, alevler kısa sürede büyüdü.

Tüm otobüsü saran alevler, ihbar üzerine olay yerine giden Mersin Büyükşehir Belediyesi Tarsus İtfaiye Grup Amirliği ekiplerinin müdahalesi sonucu söndürüldü.

Olay sırasında tamamen yanan otobüs, kullanılamaz hale geldi.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE