Seyir halindeki otomobil yandı

Konya'da seyir halindeyken alev alan otomobildeki yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü

Konya'da doğum için hastaneye kaldırılan eşinin yanına gitmek için yola çıkan sürücünün kullandığı otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Kerim Şen (30) idaresindeki 42 J 5158 plakalı otomobil, Meram Yeni Yol Caddesi'nde seyir halindeyken alev aldı. 

Aracın motor kısmında başlayan ve büyüyen yangına, kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri müdahale etti.

Alevler, itfaiyenin müdahalesiyle kontrol altına alınarak söndürüldü. 

Sürücü Şen'in, doğum için Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırılan eşinin yanına gitmek için yola çıktığı öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu