Seyir halindeki otomobil yandı

Konya’da seyir halindeki otomobilde yangın çıktı

Konya’da seyir halindeki otomobilde yangın çıktı.

Yangın, saat 04.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Sultan Caddesi üzerinde çıktı. Edinilen bilgiye göre, bir yakınını almak için otogara gittiği öğrenilen Ali Alp Uğur (45) idaresindeki 06 VHB 41 plakalı otomobilin motor bölümünde bilinmeyen nedenden yangın çıktı. Otomobilde çıkan yangın sonrası Ali Alp Uğur ve yanında bulunan bir yakını otomobilden inerek itfaiye ekiplerini aradı. Olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin çalışmaları sonucu otomobilde çıkan yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Sürücünün yanında bulunan yakını fenalık geçirince vatandaşlar tarafından Konya Numune Hastanesine kaldırılarak tedavi alına alındı. Otomobil kullanılmaz hale gelirken, yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu