Seyir halindeki otomobil alev aldı

Manisa'da seyir halindeyken yanmaya başlayan otomobil itfaiye ekiplerince söndürüldü

MANİSA (AA) - Manisa'nın Yunusemre ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Remzi Canseli idaresindeki 35 TPS 73 plakalı otomobil, Güzelyurt Mahallesi Mehmet Akif Ersoy Caddesi üzerinde seyir halindeyken, henüz belirlenemeyen bir nedenle yanmaya başladı.

Otomobilden dumanların yükseldiğini gören sürücü, aracı yol kenarına çekerek çevredeki vatandaşların da yardımıyla yangına müdahale etmeye çalıştı.

Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede söndürdü.

Hurdaya dönen otomobil, çekici yardımıyla bulunduğu yerden kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE