Seyir halindeki motosiklet yandı

Konya’nın Beyşehir ilçesinde seyir halindeki motosiklette çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü. Alevler içinde kalan motosikletten atlayarak kurtulduğu ileri sürülen sürücünün olay yerini terk ettiği belirtildi.

Edinilen bilgiye göre, Ali Akkanat Bulvarı üzerinde bir motosikletin yandığı ihbarı üzerine olay yerine Beyşehir Belediyesi'ne ait bir itfaiye aracı sevk edildi. Motosikletteki yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek kısa sürede söndürdü. Yangın sonrası motosiklet kullanılamaz hale geldi. Görgü tanıklarının polise verdiği bilgiye göre, sürücünün yanan motosikletin üzerinden atlayarak kurtulduğu ve bir süre motosikletinin yanışını izledikten sonra olay yerini terk ettiği öğrenildi. Polis ekipleri, plakasız olduğu belirlenen motosikletin sürücüsünü tespit etmeye çalışırken, yerde bulunan bir künyeyi de incelemeye aldı. Yanan motosiklet daha sonra bir çekici vasıtasıyla olay yerinden kaldırıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR