Karatay Belediyesi İşgalaman’da yol genişletme çalışmalarını sürdürüyor.
Daha önce Adana çevre yolu ile Fetih Caddesi arasının kamulaştırılması bitirilerek alt yapısı tamamlanan 25 m genişliğinde, 2 bin 500 m uzunluğundaki Şeyhulema Recepağa Caddesi’nin devamı olan Fetih ve Ali Ulvi Kurucu caddeleri arasında kalan 1600 metrelik yolun genişletme çalışmaları devam ediyor.
Karatay Belediyesi Fen işleri Müdürü Fatih Erdoğan, 4 kilometrelik Şeyhulema Recepağa Caddesi’nin kalan kısmının kamulaştırma çalışmasının bitirildiğini söyledi. Yeni açılan caddelerle ulaşım bağlantılarının güçlendirilerek alternatif ulaşım aksları oluşturduklarını belirten Erdoğan, amaçlarının, trafik akışının rahatlatılmasının yanında bölgenin yaşam kalitesini yükselterek sağlıklı ve çağdaş bir yapıya kavuşturmak olduğunu belirtti. Erdoğan, caddedeki yol genişletme, tretuvar ve rogar çalışmalarının yüzde 80 oranında tamamlandığını sözlerine ekledi. Memleket