Seydişehirli sporcular Antalya'dan 5 bronz madalyayla döndü

KONYA (AA) - Antalya'da düzenlenen Muay Thai turnuvasına katılan Seydişehirli sporcular ilçeye 5 bronz madalyayla döndü.Turnuvada Seydişehirli sporcular...

KONYA (AA) - Antalya'da düzenlenen Muay Thai turnuvasına katılan Seydişehirli sporcular ilçeye 5 bronz madalyayla döndü.

Turnuvada Seydişehirli sporcular Elvan Bahçıvan, Dursun Ali Kozan, Muhammet Ali Çatlıoğlu, Muhammet Osman Sert ve Hakan Topçu, güçlü rakiplerinin arasından sıyrılarak madalyaya uzandı.

Antrenör Serkan Yıldız sporcuların aldığı dereceleri, Türkiye, Avrupa ve Dünya şampiyonlukları için birer merdiven olarak gördüğünü söyledi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu