Seydişehir’e sulama göleti çalışmaları

KONYA (AA) - Devlet Su İşleri 4. Bölge Müdürlüğü tarafından Seydişehir’e yapılması planlanan 4 yeni tarımsal amaçlı sulama göleti için çalışmaların...

KONYA (AA) - Devlet Su İşleri 4. Bölge Müdürlüğü tarafından Seydişehir’e yapılması planlanan 4 yeni tarımsal amaçlı sulama göleti için çalışmaların başladığı bildirildi.

Belediye Başkanı Mehmet Tutal, DSİ 4. Bölge Müdürü Birol Çınar ve mahalle muhtarlarıyla birlikte gölet yapılan bölgelerde incelemelerde bulundu.

Tutal, gazetecilere yaptığı açıklamada, göletlerin 2 milyon 450 bin lira yatırım bedeli olduğunu, 480 iş gününde tamamlanacağını söyledi.

Yapılacak göletlerin Gevrekli, Bostandere, Mesudiye ve Kuran mahallelerini kalkındıracağını dile getiren Tutal, "Bu sulama projeleri ile ziraata dayalı alternatif ürünler gelişecek, bölge halkının çiftçi gelirlerinden dolayı sosyo - ekonomik olarak gelişim göstermesine olanak sağlanacak." dedi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL