Fahri KUBİLAY/SEYDİŞEHİR
Sadece hafta içi Perşembe günleri yol parası ödemesi yapılabilen SSK’lı hastalar, ödeme yapılacak paranın Konya ödeme bürosundan geldiğini ve Perşembe günleri yapılan ödemelerde de problemler çıktığını belirterek “Haftada bir gün yol parası ödemesi yapıldığından, ödemede aşırı yığılmalar oluyor. Zaman ve iş kaybı yaşıyoruz. Yetkililerden bir an önce Seydişehir de ödeme bürosunun açılmasını istiyoruz” dediler.
Bu konuda Çalışma ve Sosyal Bakanlığı’nca yayınlanan genelgede; “Sağlık Bakanlığı’na devredilen ve daha önce verilen talimatlarla sağlık tesislerinin hastalık servislerine yapılan iş kazası, meslek hastalığı, hastalık ve analık geçici iş görmez ödeneği ile maktu analık yardımı, yol parası ve zaruri masraf ödemelerinin anılan bakanlık ile varılan mutabakata göre eskiden olduğu gibi aynı servislerce yürütülmesine devam edilmesi” gereğince Bandırma ve bazı ilçelerde kapanan ödeme bürolarının yeniden açıldığı öğrenildi.