Seydişehir’de "yağ balığı"nı araştırma çalışmaları

KONYA (AA) - Eğirdir Su Ürünleri Araştırma Enstitüsü yüksek mühendisleri, yağ balığını araştırmak için Seydişehir'in pınar ve göletlerinde alan...

KONYA (AA) - Eğirdir Su Ürünleri Araştırma Enstitüsü yüksek mühendisleri, yağ balığını araştırmak için Seydişehir'in pınar ve göletlerinde alan çalışması yapıyor.

Seydişehir Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Yavuz Ünüvar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Suğla Gölü'nde bulunan ve nesli tehdit altında olan yağ balığını araştırmak için çalışma yaptıklarını söyledi.

Bölgedeki yağ balığı miktarını çoğaltmak için çalıştıklarını vurgulayan Ünüvar, "Suğla Gölü'ne akan pınar ve kanallardaki yağ balıklarından numune alıyoruz. Bu balıklar, Eğirdir'deki araştırma merkezinde çoğaltılarak tekrar Seydişehir’de uygun görülen pınarlar ve göletlere bırakılacak. Amacımız yağ balığı popülasyonunu artırmaktır" diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE