Seydişehir’de "vergi haftası" kutlamaları

KONYA (AA) - Seydişehir Vergi Dairesi Müdürlüğü 27'inci "Vergi Haftası" kutlamaları çerçevesinde etkinlik düzenledi. Vergi haftası kutlamaları, Seydişehir...

KONYA (AA) - Seydişehir Vergi Dairesi Müdürlüğü 27'inci "Vergi Haftası" kutlamaları çerçevesinde etkinlik düzenledi.

Vergi haftası kutlamaları, Seydişehir Vergi Dairesi Müdür Vekili Hasan Kayrak ile kurum çalışanlarının hükümet meydanındaki Atatürk Anıtı'na çelenk bırakması ile başladı. Saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasının ardından, Kayrak, Kaymakam Regaip Ahmet Özyiğit’i makamında ziyaret etti.

Hasan Kayrak, Kaymakamlık çıkışında AA muhabirine yaptığı açıklamada, Vergi Haftası'nın, kamuoyunda vergi idaresi ile mükellef ilişkilerinin daha sağlam temellere oturtulması ve verginin toplumun tüm kesimlerine benimsetilmesi amacıyla kutlandığını belirterek, "Vergi Haftası vesilesiyle, mükelleflerimize, odalarımıza okul öğrencilerimize ziyaretler gerçekleştireceğiz" dedi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ