Seydişehir’de TÜBİTAK Bilim Fuarı açıldı

Seydişehir ilçesinde TÜBİTAK Bilim Fuarı açıldı

KONYA (AA) - Konya'nın Seydişehir ilçesinde "TÜBİTAK Bilim Fuarı" açıldı.

Taraşcı Mahallesi Ortaokulu'nda, öğrencilerin hazırladığı deney ve araştırmaların yer aldığı bilim fuarı açıldı.

Fuarın açılışına katılan Seydişehir Kaymakamı Regaip Ahmet Özyiğit, yaptığı konuşmada, TÜBİTAK'ın, öğrencileri bilim çalışmalarına teşvik etmek ve onların bu anlamdaki potansiyellerini ortaya çıkarmak adına destekler verdiğini söyledi.

Özyiğit, burada yapılan çalışmaların çocuklara özgüven kazandırdığını belirterek, "Kendi fikirlerini ortaya koymaları bizleri sevindirmiştir." dedi.

Okul Müdürü Hayrettin Topuz ise, Ayşe Demirel koordinatörlüğünde 34 projenin sergilendiğini belirtti.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek