Seydişehir'de sorunlar ve yatırımlar görüşüldü

KONYA (AA) - Kaymakam Regaip Ahmet Özyiğit başkanlığında Seydişehir’de yapımı devam eden yatırımlar, sorunları ve çözüm önerileri görüşüldü....

KONYA (AA) - Kaymakam Regaip Ahmet Özyiğit başkanlığında Seydişehir’de yapımı devam eden yatırımlar, sorunları ve çözüm önerileri görüşüldü.

Kaymakam Regaip Ahmet Özyiğit, Kaymakamlık'da düzenlenen toplantıda, Seydişehir sorunlarını masaya yatırmak, çözümler üretmek için bir araya geldiklerini ifade etti.

Özyiğit, "İlçemizde devam eden yatırımlar ve proje aşamasında olan çalışmalarda gelinen noktaları değerlendirdik. İŞ-KUR programı kapsamında istihdam edilen işçilerin diğer kurumlarında istihdamına yönelik çalışmalar yapılması, 2 bin 700 öğrenci olmasına karşın Kredi Yurtlar Kurumuna bağlı 808 kişilik yurdun yetersizliği, yapımı devam eden Devlet Hastanesi ek binasının yıl içerisinde bitirilmesi konuları ele alındı. Bizler vatandaşımıza hizmet götürmek yükümlülüğündeyiz. Çalışmaların bitmesi için ilgili birimlerimizle seferber olduk" diye konuştu.

Toplantıya, Kaymakamı Regaip Ahmet Özyiğit, Jandarma Garnizon Komutanı Üsteğmen Ümit Sezgin, Belediye Başkanı Mehmet Tutal ve kurum müdürleri katıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE