Seydişehir’de, okullarda atık pil toplama kampanyası başlatıldı

KONYA (AA) - Seydişehir Belediyesi tarafından ilçedeki tüm okullara atık pil kutuları dağıtıldı. Belediye Başkanı Mehmet Tutal, AA muhabirine Merkez...

KONYA (AA) - Seydişehir Belediyesi tarafından ilçedeki tüm okullara atık pil kutuları dağıtıldı.

Belediye Başkanı Mehmet Tutal, AA muhabirine Merkez İlkokulunda yaptığı açıklamada, başlatıkları "ödüllü pil toplama yarışmasıyla" öğrencilere çevre bilinci ve insan sağlığı konusunda duyarlılık oluşturmayı hedeflediklerini söyledi.

Başkan Tutal, "Çevrenin ve doğal kaynakların korunması ve toplumsal bilincin artırılması amacı ile ilçemizdeki tüm okullara kutular yerleştirerek atık pilleri topluyoruz. Kampanya 30 Nisanda tamamlanacak. En çok pil toplayan okullarımızı ödüllendireceğiz. Belediye olarak, sahip olduğumuz doğayı en iyi şekilde korumak, ilçemizi daha güzel bir yer haline getirmek ve çevre bilincini geliştirmek üzere çalışıyoruz. Ben tüm vatandaşlarımızı bu kampanyaya destek olmaya çağırıyorum" dedi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE