Seydişehir'de gasp ve uyuşturucu şüphelileri yakalandı

Konya'nın Seydişehir ilçesinde gasp ve uyuşturucu şüphelileri yakalandı

Edinilen bilgiye göre, 12 yaşındaki A.K.‘nin cep telefonunu gasp eden M.K. (18), Değirmenci Mahallesi’nde bir evde telefonu vererek esrar aldı ve aldığı esrarı arkadaşları A.A. (35), O.D. (28) ve F.D. (24) ile Alaylar 1 Mahallesi’ndeki evine giderek içmeye başladı. Telefonu gasp edilen A.K. ise ailesiyle birlikte İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne giderek şikayette bulundu. Bunun üzerine harekete geçen İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, M.K.’nin evine baskın yaptı. Polis, burada M.K. ve arkadaşlarını esrar kullandıkları sırada gözaltına alırken, evde bir miktar esrar ile ruhsatsız bir av tüfeği de ele geçirildi.

Ekipler yaptıkları çalışma ile uyuşturucunun alındığı evi de tespit ederek Değirmenci Mahallesi’nde bulunan eve baskın düzenledi. Yapılan baskında 2 kilogram esrar ile ruhsatsız 2 tabanca ve 1 av tüfeği ele geçirilirken, Y.Ş. (41), R.Ş. (21), D.Ş. (18) ve D.Ş. (63) gözaltına alındı. Şahıslar, Seydişehir Devlet Hastanesi’nde yapılan sağlık kontrolünden geçirildikten sonra işlemleri tamamlanmak üzere İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne götürüldü.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu