Seydişehir'de eğitimde yeni yaklaşımlar semineri

KONYA (AA) - Seydişehir'de görev yapan okul idarecileri ve öğretmenlere "Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Semineri" veriliyor. İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir...

KONYA (AA) - Seydişehir'de görev yapan okul idarecileri ve öğretmenlere "Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Semineri" veriliyor.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar, Leman Kadir Parıltı Mesleki ve Teknik Anadolu kız Lisesi'nde düzenlenen seminerde öğretmenlerin öğrencilere eğitimde daha faydalı daha kalıcı olabilmesi için teknolojiyi daha etkin kullanabilmelerinin hedeflendiğini söyledi.

Kibar, seminerlerin tüm öğretmenleri kapsayacağını belirterek, "Taraşçı Ortaokulu Müdürü Hayrettin Topuz tarafından verilen kursa ilk etapta 24 öğretmen katıldı. Bir hafta sürecek." dedi.

Kurs öğretmeni Hayrettin Topuz da, "Eğitimde Yeni Yaklaşımlar" adı altında yeni program, proje ve çalışmalar hakkında ayrıntılı bilgi aktardıklarını kaydetti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE