Seydişehir'de "demokrasi nöbeti" sürüyor

KONYA (AA) - Konya'nın Seydişehir ilçesinde Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişiminin ardından başlatılan "demokrasi nöbeti" sürüyor....

KONYA (AA) - Konya'nın Seydişehir ilçesinde Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişiminin ardından başlatılan "demokrasi nöbeti" sürüyor.

Belediye Meydanı'nı dolduran Seydişehirliler, milli irade nöbetinde ilahi sanatçısı Bayram Büyükoruc’la moral buldu.

Belediye Başkanı Mehmet Tutal, burada yaptığı konuşmada, geceye renk katan Büyükoruc'a teşekkür etti.

İlçe halkının ilk günden bu yana meydanlarda olduğunu ifade eden Tutal, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan “tamam” diyene kadar meydanların asla terk edilmeyeceğini söyledi.

Daha sonra çocukların gösterileri ve şiirlerle nöbet sabaha kadar sürdü.

Vatandaşlara çeşitli ikramlar yapıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu