Seydişehir'de bisiklet turu

KONYA (AA) - Seydişehir Belediyesi Spor Kulübü Bisikletçileri "Arabadan in, bisiklete bin", "Doğa için pedalla" sloganıyla bisiklet turu düzenledi.Rehber...

KONYA (AA) - Seydişehir Belediyesi Spor Kulübü Bisikletçileri "Arabadan in, bisiklete bin", "Doğa için pedalla" sloganıyla bisiklet turu düzenledi.Rehber Ali Öz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, vatandaşları bisiklet sporuyla buluşturmak, doğa katliamlarına dikkat çekmek amacıyla tur yaptıklarını söyledi. Hareketsiz yaşamın insan sağlığını olumsuz etkilediğini kaydeden Öz, "Seydişehir ormanlarıyla, doğasıyla oksijen deposu. Haftada en az iki gün arabadan inip bisiklete binilirse hem çevre ve doğaya sahip çıkmak hem de sağlık için faydalıdır. Belediye önünden 12 kişiyle hareket ettiğimiz tur yaklaşık 6 saat sürdü. Toplam 90 kilometre pedal çevirerek harika bir doğa içinde, eğlenceli bir gün geçirdik. Doğayı ve çevreyi seven herkesi turlarımıza davet ediyoruz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL